Katsoin äsken elokuvan Step Up. Oli muuten hyvä ja iski taas kipinä tanssia. Ihan hyvähän se on että on halua harrastaa, kohteita on vaan taas enemmän kuin päiviä viikossa. Aikatauluun kaikkien harkkojen lisäksi pitäisi ahtaa 4 päivän kuluttua alkava lukio, mahdollinen työ kahvilassa ja seuraelämä. Viimeisen kohdalla ei kyllä tule mitään ongelmaa, sille voisi varata sen yhden illan viikossa. Uskonpa että tämä yksikin ilta menee lopulta läksyjen ja leffojen parissa. Mutta mikäpä siinä :)

HAASTE: Haastan jokaisen tämän lukijan vastaamaan lempielokuvansa ja perustelemaan sen.

Omastani en ole vielä aivan varma, vastaan sen seuraavalla kerralla.

Pähkinä kiittää ja poistuu nukkumaan.